Aprenem primers auxilis amb La Creu Roja

Aquesta setmana, l’alumnat de tercer i quart de l’ESO ha dut a terme un taller de La Creu Roja on han après diferents tècniques per actuar davant d’una emergència i, així, identificar si cal socórrer algú. D’aquesta manera, han après el protocol a seguir i s’han mostrat molt interessats i interessades en com cal actuar en aquestes situacions.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut