Activitats extraescolars

A principis del mes d’octubre vam començar les activitats extraescolars de l’Institut Escola amb molt d’èxit. Comptem amb un equip de monitores molt implicades coordinades per l’Amparo. Les activitats que tenim aquest any, a més a més del futbol, són ball, que tenim un grup de petites (1r,2n i 3r) que ho fan dilluns i dijous  i un grup de grans (4t, 5è i 6è) que ho fan dimarts i divendres. Per altra banda, també tenim l’activitat de Racó de l’infant, per alumnes d’Educació Infantil, els dilluns, dimarts i dijous. Totes aquestes activitats es fan en l’espai del GISC, al mateix barri de Sant Cosme. Els i les alumnes estan molt contents!