5è i 6è fa panellets pel Milo i el Sugus!

Per celebrar la Castanyada amb els nostres amics de CENIAC vam fer uns panellets especials amb: patata, moniato, plàtan, civada i galetes de gos. Penseu que els hi va agradar? Doncs mireu les fotos i ja ens direu…

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut