4t d’ESO aprèn a cosir 

L’alumnat de 4t d’ESO ha començat a familiaritzar-se amb el món de la costura dins l’assignatura d’arts escèniques. Amb l’ajuda dels fantàstics Paco i Piru —dos voluntaris amb molt d’ofici i una actitud encantadora— estan aprenent les tècniques bàsiques per confeccionar elements que formaran part dels decorats dels seus projectes escènics.

L’experiència està sent molt positiva: a més d’adquirir una nova habilitat, els nois i noies treballen la paciència, la precisió i la creativitat. Gràcies, Paco i Piru, per compartir el vostre temps, talent i bon humor!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut