🤝 GRUPS INTERACTIUS A 6è

Aquest curs, a 6è, es compta amb un equip de mares fantàstiques que cada dijous participen en els grups interactius. Gràcies a l’Angelita, la Susi, la Reme i l’Amparo per dedicar encara més temps del que ja dediquen cada dia! És un plaer que comparteixin aquesta estona amb l’alumnat i que puguin veure tot el que s’està aprenent i treballant a l’aula. GRÀCIES!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut