VIATGE FI DE CURS Feu un comentari / Per admin / 24/05/2019 / ESO 4 / VIATGE FI DE CURS Els alumnes de 4rt volem donar les gràcies a tots els alumnes, professors i personal del centre que ha fet possible que el projecte de cantina funcionés i ens permeta poder realitzar el nostre viatge de fi de curs. MOLTES GRÀCIES A TOTS.