VIATGE FI DE CURS

Els alumnes de 4rt volem donar les gràcies a tots els alumnes, professors i personal del centre que ha fet possible que el projecte de cantina funcionés i ens permeta poder realitzar el nostre viatge de fi de curs. MOLTES GRÀCIES A TOTS.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut