Trencadís de Cançons

Avui l’alumnat d’infantil i primer de primària han visitat el Palau de la Música. Allà han gaudit molt amb l’espectacle “Trencadís de cançons” : dansa, coreografies, cançons… Molt interessant i divertit!!! Ho han passat d’allò més bé. Mireu les fotos, quin lloc més bonic!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut