Teatre Modern

El 27 de febrer els alumnes de 4t,5è i 6è hem anat al teatre modern a veure una gran obra.

Ens ha agradat molt, les protagonistes eren tres noies que estaven a la biblioteca i trobaven un llibre de poemes.

Ha estat molt divertida perquè també han cantat.

En sortir del teatre, hem anat a esmorzar i jugar al parc. Ens ho hem passat molt bé.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut