La Policia ve a l’escola

Avui els alumnes de P4 I P5 han tingut la visita del policia Sergio. L’objectiu ha estat conscienciar-nos sobre els bons hàbits per la nostra protecció en la via pública. Hem escoltar un conte I hem fet un teatre. Ens ha agradat molt la seva visita.

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut