LA CARXOFA DEL PRAT

Fa uns dies els nens i les nenes de P5 vam fer una activitat sobre la Carxofa del Prat. Vam aprendre d’on prové la carxofa, com és la seva planta i flor i… vam menjar carxofa amb una vinagreta que vam cuinar a la classe. Ummmm!!! boníssima.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut