Tastet de bateria

El passat divendres 16 de febrer un petit grup d’alumnes de 1r d’ESO van fer un tastet de bateria, per a tots ells era la primera vegada que tocaven aquest instrument. La classe va ser molt entretigunda i animada, ens ho vam passar molt bé.

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut