DIBUIXEM A UN COMPANY

Aquesta setmana a plàstica, hem fet un dibuix d’un company de classe. Per sorteig hem fet parelles, i ens hem dibuixat els uns als altres. Ha estat divertit!! Mireu quines fotos…

             

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut