Anem al Teatre!!

Els nens i nenes de 1r, 2n i 3r el passat dimarts vam anar al Teatre Modern.

 

 

Fins allà vam anar en metro i va anar d’allò més bé!

 

L’obra que anàvem a veure es deia “l’Ornet vol cantar” i ens va agradar molt!

Era un ocell que tenia moltes ganes de cantar i a poc a poc amb esforç va aconseguir cantar molt bé.

Al teatre vam estar tots en silenci i escoltant el que ens explicaven. Va ser una gran sortida!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut