Sortida al Castell de Montjuïc 1r, 2n i 3r Feu un comentari / Per admin / 25/06/2015 / Portada Primària Primer Segon Tercer El passat 28 de Maig els alumnes de 1r, 2n i 3r de Primària vam anar a visitar el Castell de Montjïc. A part de gaudir del fantàstic castell també ho vam fer de les espectaculars vistes que es poden veure de la ciutat de Barcelona.