Combo Exprés.

EL passat divendres 5 de maig l’alumnat de tercer d’ESO vam anar a La Capsa, allà ens van rebre els professors de l’Escola Municipal de Música del Prat i ens van ensenyar a tocar amb la formació de combo. Vam tenir l’oportunitat de poder tocar la guitarra, el baix, la bateria i la veu, ho vam passar d’allò més bé.

DSC_0010

DSC_0005

DSC_0002

DSC_0001

DSC_0006

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut