FEM LA MONA!

Els nens i les nenes d’infantil hem fet la Mona de Pasqua. Hem decorat els plats i hem posat la xocolata, els ous, els fideus de colors i les plomes, ens ha quedat molt bonica i boníssima!! Mmmmm….

IMG_5438 IMG_5445 IMG_5447 IMG_5453 IMG_5455

IMG_5456

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut