JUGUEM AL BINGO

Sabeu una de les fórmules que tenim la classe de P-3 per aprendre les lletres?

Jugant al bingo del nostre nom i el dels companys. Un joc que ens agrada molt i on aprenem les lletres molt ràpid. Gràcies activitats com aquestes, els més menuts ja coneixen totes les lletres de l’abecedari.

Mireu el vídeo. 

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut