Fem Pasta de Sal!

A la classe dels Tigres vam fer figures amb pasta de sal i un altre dia les vàrem pintar de colors. Com que ens agrada molt, ens vam engrescar a fer creacions amb paper i pinzell, com els autèntics artistes que pinten quadres!

img_9672 img_9675 img_9882 img_9880 img_9881 img_9889 img_9887

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut