Som Camarlencs Reials!!!

foto1

Bon dia nens i nenes de la classe de 1r. Recordeu que avui quan aneu a veure la Cavalcada dels Reis Mags, heu de portar la vostra xapa i globus de Camarlencs, tal i com us van explicar els camarlencs reials el dia que ens van visitar a l’escola.  NO US OBLIDEU!!

Que els reis mags us portin molts regals i acabeu de gaudir de les vacances!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut