Decoració de Nadal

Avui els alumnes de 1r d’ESO ens han visitat per regalar-nos unes estels gegants que han fet. Aquestes estels serviran per decorar els arbres del barri. Els alumnes estaven molt contents de poder veure els seus familiars més petits a les seves aules. Gràcies per la decoració, quedaran molt maques als arbres de Nadal.img_5923-1

img_5922

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut