Plantem a l’hort de l’escola

El dia 7 d’octubre la classe de P3 va anar a plantar a l’hort. Ens ha agradat molt aprendre com plantar diferents llavors i tapar-les amb la sorra. Anirem anant a regar-les i veure com creixen!

 

 

ramon raquel yomara

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut