L’alumnat de 6è ha participat en el taller “Estàs empantallat?” al C.C. Ribera Baixa, una activitat pensada per prendre consciència sobre l’ús i abús de les pantalles en el dia a dia.
A partir de quatre situacions representades per dues actrius, els nois i noies van poder veure com es generen conflictes relacionats amb el mòbil, la televisió, els videojocs o les aplicacions. Aquest punt de partida va donar pas a un debat molt enriquidor, on van analitzar com els afecta personalment aquest excés de pantalles i van compartir experiències i punts de vista.
Una sessió que ens ajuda a mirar-nos de prop i a fer un ús més saludable de la tecnologia.




