📱 Reflexionem sobre l’ús de les pantalles a 6è

L’alumnat de ha participat en el taller “Estàs empantallat?” al C.C. Ribera Baixa, una activitat pensada per prendre consciència sobre l’ús i abús de les pantalles en el dia a dia.

A partir de quatre situacions representades per dues actrius, els nois i noies van poder veure com es generen conflictes relacionats amb el mòbil, la televisió, els videojocs o les aplicacions. Aquest punt de partida va donar pas a un debat molt enriquidor, on van analitzar com els afecta personalment aquest excés de pantalles i van compartir experiències i punts de vista.

Una sessió que ens ajuda a mirar-nos de prop i a fer un ús més saludable de la tecnologia.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut