Benvinguts a 2n!!

Comencem l’escola amb molta emoció i ganes! El canvi d’edifici ha suposat una transformació important per a l’alumnat, que ja ha pogut explorar les noves aules i els espais del centre dels grans.

Aquesta nova etapa es viu amb il·lusió i motivació. Tenim per davant un curs ple d’aprenentatges, descobertes i moments compartits que, sens dubte, faran créixer a tothom.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut