Sortida de cohesió de quart de l’ESO

L’alumnat de quart de l’ESO de l’Institut Escola del Prat ha realitzat la seva sortida de cohesió al joc d’escapada “La festa a la cabanya” a Barcelona, l’alumnat es va dividir en dos grups per tal de superar les proves i els enigmes presentats. Van gaudir moltíssim i tots dos grups van sortir a temps!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut