Sortida de cohesió quart ESO Feu un comentari / Per Sergio / 02/04/2024 / General Portada Secundària Sortides El passat divendres 22 de Març, l’alumnat de quart de la ESO va anar al salting de cornella per gaudir del últim dia del trimestre, van passar el dia tots/es junts per acomiadar-se del grup abans de les vacances de setmana santa.