Sortida de cohesió quart ESO

El passat divendres 22 de Març, l’alumnat de quart de la ESO va anar al salting de cornella per gaudir del últim dia del trimestre, van passar el dia tots/es junts per acomiadar-se del grup abans de les vacances de setmana santa.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut