Ja ha arribat el Tió!!!!

Fa uns dies que ha arribat el Tió a l’escola!!!. Ens va deixar una carta dient que havia arribat, però que s’havia perdut per l’escola … i que necessitava el nostre ajut i que el trobéssim. Després de seguir unes pistes que ens havia deixat… el vam trobar amagadet entre fulles al pati. I l’hem portat a l’edifici d’infantil on el cuidarem molt i li donarem molt de menjar… a veure si ens vol cagar!!! Benvingut Tió!!!!


Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut