A PRIMER…. SOM ELS PLANETES!!! Feu un comentari / Per Tonyi Calero / 12/09/2023 / General Portada Primària Primer Ja som a primer i sabeu? hem triat nom. Som la classe dels Planetes. Fa pocs dies que hem començat l’escola però… hem fet moltes coses: plàstica, contes i estem aprenent molt. Mireu, mireu!!