A PRIMER…. SOM ELS PLANETES!!!

Ja som a primer i sabeu? hem triat nom. Som la classe dels Planetes. Fa pocs dies que hem començat l’escola però… hem fet moltes coses: plàstica, contes i estem aprenent molt.  Mireu, mireu!!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut