L’arbre de les emocions

Les nenes i nens de primer molts dies pengen fulles a l’arbre de les emocions. I preguntareu: per què? Doncs potser un dia venim molt contents o contentes o tristos o nerviosos o nervioses i aquesta emoció no ens deixa estar bé a l’aula amb els nostres companyes i companys i no ens deixa aprendre bé. Tenim una solució que molts cops ens ajuda i és pintar una fulla amb el color de la emoció que sentim i penjar-la en l’arbre de les emocions de manera que podem tornar a la nostra tasca diària i desenvolupar-la de manera positiva.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut