Un món de cartró

Dilluns passat els infants de I5 i 1r. van anar al Teatre de l’Artesà i van viure una aventura amb “un món de cartró”. Ells i elles van ser els protagonistes de la història durant la qual mitjançant la música, dansa i moviment es van endinsar en un món imaginari… van construir ciutats, van descansar, ballar i al final de tot… van trobar la pluja… de confetti.  Mireu, mireu quines fotos!!!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut