Fem teatre!!!!

Els dilluns al matí els grups d’infantil i 1r de primària fem teatre!!!
Durant aquesta estona fem diferents activitats, per exemple: creem histories amb ninos de dit, fem jocs per treure la vergonya, treballem la imaginació, el llenguatge…
Les activitats son variades i molt divertides però les sessions sempre comencen amb una cançó que, poc a poc, ja estem aprenent!
Mireu… mireu que bé ens ho passem!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut