Visita a l’Artesà

El dijous passat els grups de I5 i Primer vam gaudir de la obra de teatre “Pedra a Pedra” al teatre de l’Artesà. Ens ho vam passar d’allò més bé!!! I a la tornada fins i tot vam jugar una estona al Parc!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut