Sortida Museu Blau

Divendres passat, 11 de novembre, els alumnes de 4t, 5è i 6è vam anar al Museu Blau, de Barcelona.  El Museu Blau és el Museu de Ciències Naturals i vam poder observar tot tipus d’éssers vius de tots els regnes: insectes, mamífers, ocells, fongs…  No patiu, el lleó, el goril·la i l’ós formiguer estaven dissecats!  Per aprendre moltes coses dels éssers vius, vam fer una gincama molt divertida pel museu!

Només entrar, a més, vam passar per sota de l’esquelet d’una balena gegant.

També vam poder entrar a l’exposició temporal:  Vet aquí una vegada… la ciència a través del contes clàssics.  Ens va agradar molt descobrir la ciència en els contes a través d’aquesta exposició tan manipulativa.
La valoració que hem fet tots els grups és molt bona i ens agradaria tornar-hi!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut