Esmorzar al Parc Nou 1 comentari / Per Guiomar / 29/05/2016 / Primer Els nens i les nenes de primer hem anat a esmorzar al Parc Nou i hem jugat amb el Tom! Ens ho hem passat molt bé!
Mònica 12/06/2016 a les 22:10 En Tom va causar sensació en tots els nens i nenes. Aquest tipus de trobades són molt interessants de fer i aprenem plegats moltes coses. Gràcies Tom. Respon
En Tom va causar sensació en tots els nens i nenes. Aquest tipus de trobades són molt interessants de fer i aprenem plegats moltes coses. Gràcies Tom.