Hello Dex!

Avui els i les alumnes de primer han conegut al Dex, un dinosaure que vindrà a fer anglès.

En Dex només sap parlar en aglès i durant aquest curs ens ensenyarà moltes coses.

Mireu que contents estan els alumnes!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut