Teatre Liceu

Els alumnes d’infantil i 1er, 2on i 3er de primària hem anat a veure l’obra de teatre “Els músics de Bremen” al teatre Liceu de Barcelona. Ens ha agradat molt l’obra perquè cantaven i ballaven ballet. A més a més hem pogut conèixer el gran teatre Liceu que és molt bonic i la Rambla de Barcelona.

liceu1 liceu2

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut