Ballar és cosa de llibres!

 

Els i les alumnes de 4t i 5è van realitzar el passat 24 de març una activitat de dansa.  A partir del treball amb música i amb simplement un llibre per alumne, ens hem deixat anar i hem pogut gaudir de les sensacions durant tota la sessió, i vam descobrir les diferents possibilitats creatives que ens ofereix la lectura. Al final de la sessió vam realitzar entre tots i totes una muntanya d’allò més especial entre tots els llibres. Ens ho vam passar molt bé!!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut