ANEM A L’HORT DE L’ESCOLA

 

Els alumnes de segon i tercer hem anat amb la María a ajudar-la a plantar enciams, cebes, cols i api. Vam necessitar alguns estris i molta aigua i cada dia anem a veure com van creixent. Aviam si al final podem fer una bona amanida o un bon caldo! Mireu com hem treballat!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut