Anem a l’hort! Feu un comentari / Per Esther Nuñez / 14/04/2016 / Cinquè Avui hem anat a plantar a l’hort!! Hem plantat tomàquets, maduixes i enciams. Ens ho hem passat molt bé i ens ha agradat molt!