Fem teatre!!

Les nenes i els nens de primer, han començat amb les sessions de teatre. Hem conegut a l’Arnau i hem fet unes dinàmiques i jocs molt divertits. Segur que aprendran molt i a final de curs ens sorprendran amb una obra de teatre genial!!.


Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut