Fem teatre!! Feu un comentari / Per Tonyi Calero / 10/02/2020 / Portada Primària Primer Les nenes i els nens de primer, han començat amb les sessions de teatre. Hem conegut a l’Arnau i hem fet unes dinàmiques i jocs molt divertits. Segur que aprendran molt i a final de curs ens sorprendran amb una obra de teatre genial!!.