Esmorzem fruita!

Aprofitant la xerrada que va fer la Salu (infermera del CAP), ens hem proposat a les classes d’infantil que el dimecres esmorzarem fruita! platans, mandarines, pomes, peres, taronges… mmmm!! que bona està la fruita i que saludable és!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut