LLEGIR ÉS DIVERTIT!!! Feu un comentari / Per Tonyi Calero / 03/11/2019 / Portada Primària Primer La Classe dels Unicorns està aprenent a llegir!!. Dediquen al matí una estona a llegir en grup, i és divertit. Al principi ha costat una mica però amb la pràctica estan millorant molt, i això els anima i engresca molt. Felicitats!!!