Arrenca l’hort de l’escola.

Aquesta setmana l’alumnat del SIEI de Secundària han començat a arranjar l’hort!

Ben aviat començarem a plantar, juntament amb els i les alumnes de primària, el planter de l’hort d’hivern.

(Si cliqueu a les imatges les veureu en gran)

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut