JUGUEM AL RACÓ!! Feu un comentari / Per Tonyi Calero / 12/04/2016 / I5 Durant el segon trimestre cada divendres ens ha visitat una mare i hem jugat al racó. Ens ho passem molt bé amb la cuineta, el mercat… o bé fent jocs de taula