Projecte “La Història de l’escriptura”

Durant el mes de gener, els de 6è hem estat investigant sobre la Història de l’escriptura i el divendres 25 vam ensenyar el nostre projecte a les famílies!

Va ser tot un èxit: els alumnes s’ho havien preparat i estudiat molt, i a les famílies que van venir a veure’ns els va agradar moltíssim…. sobretot l’Abraham D. i la Yumalai S. fent de youtubers!!

Gràcies per la vostra col·laboració! !!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut