Dilluns passat, amb les mides a les mans, vam anar a un parell de comerços locals per investigar sobre els materials que necessitem per fer l’estructura del jardí. Primerament, vam comparar les mesures d’uns i altres dels trams necessaris i ja vam tenir feina, ja que no ens sortien ben iguals. Hi havia diferències, en certs casos força significatives, cosa que ens va fer veure que no sempre som prou rigorosos prenent mides. Vam aproximar novament dades i vam fer les comprovacions oportunes, abans d’anar a les botigues.
Al primer comerç hi vam poder trobar uns llistons interessants de 3m de llargada que ens permetrien crear els punts de suport de la paret. També vam veure gelosies ja fetes però la mateixa botiguera, veient el nostre disseny, ens va recomanar que per preu ens féssim el muntatge més personalitzat amb els llistons. Així és que, per començar a fer proves, vam decidir comprar-ne un parell. També vam recollir preus i mides de tots els alres materials, així com de les torretes i jardineres, per si finalment no les aconseguim de l’ajuntament.
Ja de tornada a l’escola, una representació de la nostra classe es va arribar a la ferreteria per veure quins materials semblants i preus ens ofereixen. A classe vam fer la comparativa i ara tenim diverses opcions interessants. Caldrà fer-ne dissenys i veure què ens resulta més viable.



Comentaris recents