REPRESENTEM I COMPARTIM AL VOLTANT DELS RECORDS

Aquests dies hem estat realment molt ocupats! Un temps ple de reptes i experiències compartides.

Hem continuat treballant en el Projecte Records d’Escola, compartint què havíem descobert del jo més petit, el d’abans d’escola, amb la proposta QUÈ RECORDES? L’objectiu era poder trobar i dedicar-nos temps per conversar amb les nostres famílies, riure plegats d’algunes anècdotes, per nosaltres, impossibles de recordar sense l’ajuda dels nostres familiars. Ha sigut molt enriquidor! 

A més, hem trobat diferents espais per, aquells i aquelles que volguéssim, poder aprofundir en aquests records i compartir amb la resta de companys i companyes les nostres caixes de records (fotografies, roba, el primer peluix…). Tenim l’aula plena de records d’infància! 

Per altra banda, paral·lelament a totes aquestes activitats, hem continuat endinsant-nos en el món de la representació gràfica. Com podem representar gràficament des que vam néixer fins ara? Ha sigut un repte complex què, a poc a poc, hem anat desenteranyinant. Arribant a la conclusió que la Línia del temps és el recurs més eficient. Però, què caracteritza la Línia de temps i com desenvolupar-la? Doncs estem treballant de valent, immersos en l’Àmbit matemàtic i, més concretament, en la divisió. 

Aquesta línia del temps ens ha permès compartir diferents maneres de fer l’algoritme de la divisió. Ens ho hem anotat a la llibreta i hem pactat que anirem practicant a casa per intentar “entrenar” la manera de fer divisions sense utilitzar la calculadora! El més important ho tenim clar, sabem quan hem d’utilitzar la divisió, ara toca automatitzar la forma de dividir!

Endavant Massagrans!