VOLUM DE L’ARBRE AMB PAPER MAIXÉ

Establim una conversa i un infant de la classe dels Tabalugues ens explica que en el nostre arbre li falta volum i també que no tenim l’escorça posada al voltant. Després d’escoltar les opinions i idees de tots i totes, ens adonem que ens és difícil buscar i enganxar escorça real a l’arbre, així doncs, pensem una altra manera per representar l’escorça que ens falta.

També, els infants que al trimestre passat van anar al grup de la Mireia, ens expliquen que van fer el volum del titella de la Martina amb la tècnica de “paper maixé”. Ens sembla molt bona idea!

A més a més, anem a veure l’arbre de la vida que tenim a l’entrada de l’escola per comprovar si també està fet amb aquesta tècnica.

Engrescats i engrescades comencem a fer l’escorça del nostre arbre amb trossos de paper de diari i molta cola barrejada amb aigua. De moment estem fent la primera capa que s’haurà d’assecar per poder continuar.

Tots i totes estem gaudint molt d’aquesta experiència!

Teniu més fotografies a la unitat compartida del drive.