Voluntaris grups interactius, l’escola et necessita

Després de dos cursos sense poder dur a terme els Grups Interactius a primària, reprenem aquesta activitat d’èxit, que està contemplada dins de les actuacions que fem com a Comunitat d’Aprenentatge.

Per tant, US necessitem!!

A sota trobareu l’enllaç al Qüestionari per poder-vos apuntar i el podeu fer extensiu als membres de la vostra família per si els hi ve de gust participar d’aquesta activitat tan enriquidora pels vostres fills i filles. Quants més siguem, millor!

Els grups interactius començaran la setmana del 16 de gener de 2023 i al qüestionari teniu les franges horàries i els grups classe distribuïts, no cal que us apunteu a la classe dels vostres fills i filles, podeu participar de qualsevol grup que us vagi millor per horari.

També animem a les famílies d’Infantil a participar, ja que és un bon moment per veure l’organització dels cursos més grans.

Si no coneixeu el funcionament dels grups interactius, al qüestionari teniu un enllaç a una presentació que us ho explica pas a pas.

Desitgem veure-us ben aviat per les aules de l’escola gaudint d’aquest moment amb l’alumnat!!

Enllaç: QÜESTIONARI VOLUNTARIAT GRUPS INTERACTIUS

Salutacions i esperem amb il·lusió la vostra participació,

L’equip de mestres