Visita al Parlament i al Museu d’història de Catalunya

El dimecres dia 1 de març, els alumnes de sisè vam ser els més matiners de l’escola: a les 8:00 en punt marxava el nostre autobús cap a Barcelona, i és que teníem una cita important: Visita guiada al Parlament de Catalunya.

Ens va agradar molt poder veure en persona el que estem tan acostumats a veure a la televisió, fins i tot vam reconèixer algun polític! L’hemicicle ens va semblar petit però impressionant i vam entendre millor com s’organitza i com funciona aquesta institució gràcies a les explicacions del guia.

Un cop fora del Parlament vam poder fer un tomb pel parc de la Ciutadella i descobrir algunes de les escultures i construccions: el mamut, la glorieta, la cascada…fins i tot ens vam apropar a l’Arc de Triomf i al mercat del Born.

Després de dinar vam dirigir-nos al Museu d’Història de Catalunya per saber més coses sobre l’edat moderna, que és el tema que estem treballant a medi social. Les guies que ens van atendre, ens van animar a buscar un tresor amagat al museu i per aconseguir-lo ens anàvem disfressant de diferents personatges de l’època. Va ser molt divertit i vam aprendre moltíssim.

Us deixem amb algunes fotografies d’aquesta sortida tan interessant.