Vine al meu pati

Aquest dimarts 28 de maig els nens i nenes de segon participarem en una activitat organitzada per l’Ajuntament de Reus i el Pla Educatiu d’Entorn anomenada “Vine al meu pati“. L’objectiu d’aquesta activitat és que alumnat de diferents centres comparteixi el pati d’altres escoles per fomentar el coneixement i l’intercanvi d’experiències amb altres nens i nenes de les escoles acollidores.

En aquesta ocasió l’Escola La Vitxeta acollirà els nens i nenes de segon de l’Escola Joan Rebull i de l’Escola Els Ganxets.

Es preveu que un total de 150 alumnes de segon de primària participin en la trobada (inclosos els alumnes de 2n de La Vitxeta). Amb aquest projecte es pretén que els infants gaudeixin de l’espai d’esbarjo d’una manera diferent, estableixin relacions amb alumnat d’altres centres, coneguin nous jocs i que, al cap i a la fi, aprenguin tot jugant.

Esperem que sigui una gran jornada!